השביל מתחיל מול מתקן טיהור השפכים של סוסיא ועולה לכיוון מזרח לבור לזכר בר חי ששיפצו נוער סוסיא ומשם עולה לרכס ומתחבר עם שביל החוות
בדרך ניתן להבחין ב: גת מרשימה. בורות מים תאומים ומערות קבורה
בקצה השביל מגיעים לרכס שצופה על רמת המדבר עם נוף עוצר נשימה ומתצפת על חרבת גינבה בה פעלו גם מאיר הר ציון ויחידה 101.
בנקודת החיבור לשביל החוות יש לפנות שמאלה לכיוון צפון ולסיים את המסלול במצפה יאיר .
אורך המסלול - כשעתיים
דרגת קושי- קלה
צבע סימון השביל- אדום. החל מהחיבור לשביל החוות- ירוק
סומן על ידי מגמת ארץ ישראל, אולפנת קרית ארבע, בהנחיית שרה הגר. נובמבר 2019


